NOCA

Academy of Management

aom-png
 

AoM 2017 i Atlanta, Georgia

4. – 8. august 2017

Tag med NOCA til Academy of Management konferencen, som i 2017 foregår i Atlanta, Georgia, og vælg over fem dage imellem mere end 1500 oplæg, workshops, præsentationer etc., der alle er præget af nyeste faglige udvikling. Deltag i daglige dialoger med andre NOCA deltagere om, hvordan den faglige inspiration kan blive til konkrete handlinger i din organisation. 

Hvad får du ud af at deltage?
• Faglig opdatering om management og HR på årets vigtigste internationale konference.
• Ny viden – konferencen er forskningstung, men meget formidlingsorienteret.
• Daglige debriefingsessioner hvor vi får vendt de teoretiske input fra konferencen. Henrik Holt Larsen samler disse reflektioner og læring og nedfælder dem på skrift.
• Styrket netværk gennem tæt dialog med danske og udenlandske deltagere om faglige og forretningsmæssige udfordringer.
• AOM-alumni møde i efteråret 2017

Hvorfor deltage igennem NOCA?
Ved at rejse med NOCA får du øget dit udbytte af at deltage i konferencen gennem de daglige debriefing sessioner, hvor dagens læring deles mellem deltagerne. For at styrke denne læring yderligere har vi Henrik Holt Larsen med og Henrik vil dagligt dokumentere vores læringsdialog, så vi alle efter konferencen har rigtig gode noter, der også kan deles med andre i organisationen.
Ved at deltage på AOM med NOCA får du ligeledes udbygget dit faglige netværk med meget nære kontakter.

Pris

Vi planlægger 1 ekstradage, hvor vi skal besøge HR afdelingerne i virksomheder i området. Det er naturligvis muligt at deltage udelukkende i selve konferencen, men vi håber at mange af jer vælger at blive og deltage i ekstradagene.

  • Academy of Management: 4. – 8. august 2017
  • Academy of Management + ekstradage: 4. – 9. august 2017

Priserne er de samme som sidste år:

  • Pris for selve konferencen: 23.000 kr.
  • Pris for konferencen + ekstradage: 25.500 kr.

Begge priser er eksklusiv flybillet tur/retur. 

AOM for ikke-NOCAmedlemmer: 28.000 kr. for deltagelse i konferencen og 30.500 kr. for deltagelse i den udvidede tur med virksomhedsbesøg.

Praktisk
NOCA arrangerer alt det praktiske, transport undtaget. Derfor opfordrer vi til, at flybilletter bookes i god tid. 
Hotel og check-in info kommer snarest.
Vigtigt – er dit pas ok?
Siden 1. april 2016 har ændringer i US Visa Waiver Program (VWP) krævet, at rejsende til USA har et pas med biometrisk chip ud over det nuværende Electronic System for Travel Authorization (ESTA). Rejsende med ældre pas, der ikke indeholder chip, vil blive nægtet adgang til USA.
Læs mere om de nye regler på Homeland Security’s hjemmeside og se hvilket symbol der skal være på dit pas for at det er ok.
Har du brug for flere dage?
Ønsker du at booke dit værelse i en længere periode end dette bedes du give NOCA besked hurtigst muligt. Så vil vi gøre vores bedste for at sikre at du får samme værelse i hele perioden. Dette er dog for egen regning.

Formøde inden afrejse
Vi afholder et formøde inden afrejse hos NOCA, Fiolstræde 44, 1171 Kbh K, hvor alle tilmeldte er velkomne til at deltage, høre nærmere om hvordan AOM-konferencen foregår og stille praktiske spørgsmål til NOCA. Dato for formødet kommer snart.

Hvor kan jeg få yderligere oplysninger eller tilmelde mig?
Læs mere om Academy of Management konferencen 2017 på AOM’s egen hjemmeside eller ring til NOCA på telefon 33131800

Reserver en plads nu med en mail til noca@noca.dk

 

NOCAmedlemmerne siger:
“Det giver meget stort fagligt udbytte at reflektere over dagens input på AoM med NOCA-holdet. Spændende diskussioner opstår, man får ganget udbyttet af sessionerne med mindst to.”
Sine Sunesen, Akademikerne

“Jeg har deltaget i AoM konferencen en del gange – hver gang sammen med NOCA.
Konferencen giver god inspiration til nye vinkler og temaer, som jeg kan bringe med hjem og sætte i spil i hverdagen. Samtidig giver AoM mig et personligt udviklingsrum og mulighed for refleksion over min egen ledergerning – noget man nemt kommer til at forsømme, når man er optaget af at arbejde med organisationens udvikling.
Deltagelse i AoM sammen med NOCA giver noget ekstra. Vores debreafings på et par timer hver dag efter ”skoletid” giver en unik mulighed for at udveksle og networke med andre ligestillede, og man får samlet op på nogle af de sessioner, man ikke lige selv havde mulighed for at deltage i. Gode faglige diskussioner og koblinger mellem teori og praksis er altid en væsentlig del af disse debriefings. Samtidig får vi som deltagere sammen med NOCA talt programmet godt igennem inden konference start, hvilket er en stor fordel, specielt hvis man er førstegangsdeltagende på AoM.”
Kent Zaulich, Afdelingschef, HRD, BRFkredit

aom2013

2016
I sommeren 2016 fløj vi 28 NOCAmedlemmer til Anaheim, Californien, hvor vi deltog i Academy of Management konferencen. Temaet var “Making organizations meaningful” og vi fik masser ny viden og inspiration med hjem. 

2015
I 2015 deltog 42 NOCAmedlemmer på rejsen til Vancouver, Canada og var del af årets Academy of Management konference. Gennem de 5 konferencedage deltog vi i et utal af sessioner, paper sessions og store plenumoplæg med bl.a. Henry Minzberg. Aftenerne tilbragte vi med debriefingsessioner, hvor vi præsenterede vores nye viden og inspiration for hinanden. Efter selve konferencen deltog 35 af deltagerne på NOCAs 2 ekstradage bestående af virksomhedbesøg hos Vancouver Canucks, BC Hydro, VanCity og HRMA (Human Resource Management Association). Rejsen til Vancouver i 2015 blev en rejse der gav enorme mængder af ny inspiration og viden fra både forskningens verden og praktikernes virkelighed i Nordamerika. 
Læs artikler fra Academy of Management 2015 her

2014
I 2014 foregik konferencen i Philadelphia. 40 NOCAmedlemmer rejse til USA og oplevede konferencen sammen, samt mødtes til de daglige defriefinger, som er noget særligt for NOCAs medlemmer. Efter konferencen blev størstedelen af deltagerne i byen og deltog i NOCAs ekstradage, som bød på besøg hos University of Pennsylvania, Lockheed Martin og Beoing samt skønne oplevelser i Philadelphia by. Årets konference var en meget givende oplevelse for deltagerne, der både fik ny viden med hjem til egen virksomhed samt fik et stærkt netværk til de øvrige deltagere.

2013
I 2013 var årets konference i Orlando Florida. Du kan læse et stemningsbillede fra årets AoM her.