En god ‘Employee Experience’ gennem hele en medarbejders employee life cycle kan skabe værdi for interessenter på tværs af organisationen, da det kan øge graden af fastholdelse og forbedre motivation, hvilket kan føre til produktivitet.

Employee Experience fokuserer på at skabe det rigtige arbejdsmiljø for medarbejderne i organisationen. Emnet dækker over de faktorer, der driver engagement og employee satisfaction som f.eks. employer branding, onboarding, lederskab og organisational culture.

Temaet er tilrettelagt HR-profesionelle, som arbejder med engagement, leadership, employer branding og /eller HR process design. Herudover kan dette tema også indbefatte personer, der arbejder med medarbejder velfærd og sundhed, da både fysisk og psykisk velfærd er faktorer, som har indflydelse på employee satisfaction og engagement.

Andre artikler

Aktiviteter

14. aug
Online
Danish

(M)ØDELAGT

Et opgør med mødevaner, som stjæler tid, fokus og arbejdsglæde Hvad har

Læs mere
Arbejdslivets dilemmaer coverbillede
11. aug
In person
Danish

Arbejdslivets dilemmaer (Fysisk)

Hvordan håndterer vi arbejdslivets komplekse udfordringer? I en tid med stigende krav

Læs mere
24. jun
In person
English

People Transformation Day 2025

Unlocking the future of People with AI How we work, lead, and

Read More
28. maj
Online
Danish

Regenerativ ledelse i praksis

Flere og flere organisationer og professionelle ønsker en mere holistisk orienteret tilgang

Læs mere