Employee Experience
En god ‘Employee Experience’ gennem hele en medarbejders employee life cycle kan skabe værdi for interessenter på tværs af organisationen, da det kan øge graden af fastholdelse og forbedre motivation, hvilket kan føre til produktivitet.
Employee Experience fokuserer på at skabe det rigtige arbejdsmiljø for medarbejderne i organisationen. Emnet dækker over de faktorer, der driver engagement og employee satisfaction som f.eks. employer branding, onboarding, lederskab og organisational culture.
Temaet er tilrettelagt HR-profesionelle, som arbejder med engagement, leadership, employer branding og /eller HR process design. Herudover kan dette tema også indbefatte personer, der arbejder med medarbejder velfærd og sundhed, da både fysisk og psykisk velfærd er faktorer, som har indflydelse på employee satisfaction og engagement.
Andre artikler
Aktiviteter

Arbejdslivets dilemmaer (Fysisk)
Hvordan håndterer vi arbejdslivets komplekse udfordringer? I en tid med stigende krav
Læs mere
People Transformation Day 2025
Unlocking the future of People with AI How we work, lead, and
Read More
Regenerativ ledelse i praksis
Flere og flere organisationer og professionelle ønsker en mere holistisk orienteret tilgang
Læs mere