En god ‘Employee Experience’ gennem hele en medarbejders employee life cycle kan skabe værdi for interessenter på tværs af organisationen, da det kan øge graden af fastholdelse og forbedre motivation, hvilket kan føre til produktivitet.

Employee Experience fokuserer på at skabe det rigtige arbejdsmiljø for medarbejderne i organisationen. Emnet dækker over de faktorer, der driver engagement og employee satisfaction som f.eks. employer branding, onboarding, lederskab og organisational culture.

Temaet er tilrettelagt HR-profesionelle, som arbejder med engagement, leadership, employer branding og /eller HR process design. Herudover kan dette tema også indbefatte personer, der arbejder med medarbejder velfærd og sundhed, da både fysisk og psykisk velfærd er faktorer, som har indflydelse på employee satisfaction og engagement.

Andre artikler

Aktiviteter

28. maj
Online
Danish

Regenerativ ledelse i praksis

Flere og flere organisationer og professionelle ønsker en mere holistisk orienteret tilgang

Læs mere
26. mar
Online
Danish

Løngennemsigtighed i 2026: Er I klar?

EU-direktivet om løngennemsigtighed bliver til dansk lov næste år. Direktivet, som har

Læs mere
25. feb
Online
Danish

Technostress: Digital stress på arbejdspladsen

Er din organisation rustet til at håndtere digital stress? Sådan forstå, identificerer

Læs mere
6. feb
Online
English

Tools for Stress Reduction

The Power of Mindfulness: Cultivating Resilience in Stressful Times Employees’ mental health

Read More