Kommende Aktiviteter

Sådan gør du ledere og medarbejdere til organisationens ambassadører på LinkedIn

21. november 2018
kl. 08.00 - 09.50  CET

Nutidens organisationer forventes at være til stede på sociale medier. Ikke kun for at markedsføre sig, men for at tiltrække talenter, skabe forståelse for sin mission og værditilbud og for at involvere sine eksterne stakeholdere. Den interne værdi af sociale medier er samtidig lige så vigtig. Sociale medier bruges til at kommunikere retning og strategi internt, samt øge medarbejdernes engagement, stolthed og alignment omkring arbejdet. At være en aktive og engagerede ambassadører på LinkedIn og andre sociale medier for sin organisation er en måde at lede både ind og ud af organisationen. Det er samtidigt en kunst for både ledere og medarbejdere.

På dette møde:

Vi sætter særlig fokus på LinkedIn, hvor arbejds- og virksomhedsorienteret kommunikation er i hovedsædet. LinkedIn bruges i dag til alt fra videndeling, branding, sourcing, markedsføring, rekruttering, employee advocacy og branding mm.

Vær med online d. 21. november, hvor vi møder Morten Vium til en samtale om online ambassadører. Morten er partner i Netværks Akademiet og ekspert i brugen af LinkedIn og vil dele sine erfaringer med os i løbet af mødet og give gode råd, tips og feedback. Du får mulighed for at stille ham spørgsmål i både plenum og mindre breakout-rum undervejs.

Du kan forvente, at finde viden og inspiration til at klæde dine kolleger på som ambassadører på LinkedIn, samt en øget forståelse for de barrierer, du nemt møder i den sammenhæng.

Formatet:

Mødet vil være stærkt interaktivt og ikke et klassisk webinar. Deltagernes forventes, at møde op med et åbent sind og bidrage aktivt til videndelingen og øvelserne med egne erfaringer og udfordringer. Vi mixer små oplæg, øvelser, diskussion, lege og samskabelse med networking for at du får mest mulig viden og inspiration med hjem. Passiv “webinar lytten med” fungerer ikke her.

Som forberedelse skal alle se 6 minutters video med Morten om dagens emne i ugen op til mødet. Hvis du ikke har deltaget i NOCA’s faciliterede online møder før, forventer vi tillige, at du ser 10 minutter video, der klæder dig på til at deltage fuldt ud på mødet. Headset, bredbånd og individuelt webcam er påkrævet.

 

Læs mere her om NOCAs tema ‘Employee Experience’.








Network of Corporate Academies

Bliv en del af Danmarks førende HR netværk og skab øget værdi i egen organisation!

Log på

For at logge ind på NOCA.dk, skal du som NOCA medlem, benytte den mail adresse du har opgivet i NOCA, som brugernavn og der ud over det tilsendte kodeord. Har du problemer med at logge ind, kontakt da venligst webmaster på: noca@noca.dk
Glemt adgangskode? Klik her.