Fra holdninger til EVP’er
Næste møde om Employer Branding vil finde sted hos TDC, d. 16. januar 2014. På dette møde vil vi inspirere til arbejdet med strategisk og databaseret EVP. Dagens værtskab er hos TDC, som har gennemgået en rejse der er udmundet i fem EVP’er, som fremover skal sætte retningen for TDC’s employer branding.
Maria Tone Nielsen og Marianne Nissen Pedersen fra TDC vil være dagens indlægsholdere, og de har lavet følgende invitation:
Udvikling af EVP budskabsplatform i en virksomhed, de fleste har en holdning til
De fleste danskere har en holdning til TDC – vores produkter, kundeservice, vilkår, hjemmeside, reklamer osv.
Men som arbejdsplads har TDC et relativt ukendt brand og mange vil endda mene, det er en stor og uigennemsigtig organisation. For udenforstående kan det være svært at gennemskue, hvor man selv vil passe ind.
På dagens netværksmøde vil vi præsentere den strategiske position og fem EVP’er, vi har besluttet fremover skal sætte retningen for TDCs Employer Branding kommunikation og aktiviteter. Ikke mindst vil vi fortælle om rejsen dertil.
Vi havde en god portion formodninger og gisninger om, hvordan opfattelsen af TDC som arbejdsplads ville være både eksternt og internt – men vi havde behov for at skabe os et stærkt fundament for vores arbejde med EVP’en. Der ligger derfor et stort og rigtig spændende arbejde ’gemt’ bag den strategiske position og de fem nye EVP’er.
Hvornår?
16. januar 2014
kl 10.00 – 14.00
Hvor?
TDC
Teglholmsgade 3
2450 København SV
Klik her for at lære mere om ‘Employee Experience‘.