Social pre- og onboarding
Hvad betyder social pre- og onboarding for virksomheden?
Mange virksomheder onboarder nye medarbejdere som man altid har gjort det. En ofte manuel proces, drevet af hiring manager.
Elementer som afkrydsning i skemaer, tid der bruges til at læse manualer og/eller vejledninger samt mandatory training er kendte elementer – ofte mere drevet af “need” end af “want”.
Mange virksomheder er ikke fuldt bevidste om, hvad den rette onboarding kan betyde, men alle ved at det koster både penge og tid at gennemgå en ny ansættelsesproces, hvis en nyere medarbejder smutter efter kort tid. Men dette er et område med kæmpe potentiale, hvis det gribes rigtigt an.
Hos IBM Client Center onboarder man nye medarbejdere socialt og processen begynder allerede inden ansættelseskontrakten er underskrevet. Resultatet er højere performance i organisationen og ikke mindst et højere engagement. Det opleves som en anderledes, personlig og engagerende rejse og resultaterne taler for sig selv.
Deltag på dette møde, hvor Lars Clausen, Country General Manager, IBM Danmark og Heidi Fanø, Senior HR Advior, IBM Smarter Workforce deler deres spændende erfaringer med os, og deltage i interessante dialoger.
Hvor og Hvornår?
9. juni 2015
kl 10.00 – 14.00
IBM Client Center
Kongevejen 495 B
2840 Holte
Lær mere her om ‘Employee Experience‘!