Kommende Aktiviteter

10. februar 2016
kl. 10.00 - 14.00  

Deltag i arrangementet

Tilmeld dig her

Sociale Medier & Forretning

Den 10. februar skal vi hos PostNord se nærmere på Sociale Medier og Forretning. Her vil dagens vært, Tina Østergaard, PostNord, præsentere den forretnings arbejde med sociale medier og hvilke muligheder der giver PostNord.

Mikkel Preisler, LinkedIn, vil på mødet gøre os klogere på hvordan vi kan bruge sociale medier, særligt LinkedIn, på en måde der kommer forretningen til gode. De fleste af os er efterhånden vant til at bruge de private sociale medier, men mere utrygge ved de sociale medier til professionelt brug. Mikkel vil derfor bl.a vise os mulighederne som de sociale medier giver til at gavne forretningen.

PostNord
PostNord er som arbejdsgivervaremærke nyt og i arbejdet med employer branding er der derfor også fokus på sociale medier. Hør hvilke tanker, der ligger bag en social medie strategi for PostNord som arbejdsplads med fokus på LinkedIn.
Med inspiration fra et akademimodul om sociale medier, som Tina Østergaard har gennemført, vil hun perspektivere sociale medier og se på, hvilke vilkår og muligheder det giver os som virksomhed og arbejdsplads.

LinkedIn
Mikkel Preisler deltager på mødet og sætter fokus på Employer Branding og Social Rekruttering. Han vil bl.a. tale om hvordan vi, med hjælp af de ansatte, kan løfte virksomhedens profil i et socialt professionelt medie som LinkedIn.
Mikkel Preisler er Senior Account Executive hos LinkedIn i Norden. Han har en baggrund fra PwC hvor han arbejdede med forretningsudvikling og uddannelse. Han har de sidste 3 år arbejdet med nogle af de største virksomheder i Norden og hjulpet dem med deres LinkedIn strategi.

Hvor og Hvornår?
Onsdag d. 10. februar 2016
Kl 10.00 – 14.00

PostNord
Hedegaardsvej 88
2300 Købehavn S

Transport – Parkering
Gratis offentlig parkering.
Parkeringspladser langs bygningen på Hedegårdsvej, eller alternativt på Amager Strandvej.
PostNord ligger tæt på Femøren station (metro) – 200 meter.

 

Lær mere om ‘Organisational Development and Design’ her!