Online facilitering i Zoom – tips og tricks (beginners) (Online)
Landet er lukket ned, vi må ikke mødes i større grupper, og organisationer står derfor overfor store udfordringer med at kunne fortsætte det daglige arbejde og stadig vedligeholde kommunikationen både internt og eksternt. Det er derfor blevet en essentiel nødvendighed at afholde møder, træning m.m. online. Vi skal mere end nogensinde før finde og anvende nye måder, hvorpå vi kan connecte og sørge for, at der stadigvæk er gang i tandhjulene.
Hos NOCA ved vi, at dette kan skabe store udfordringer for organisationer. Derfor inviterer vi ind til dette online-møde, hvor vi, ud fra vores egne erfaringer med online faciliterede møder, vil give jer tips og tricks til, hvordan I kan afholde zoom-møder og få mest muligt ud af dette.
Dette møde vil blive faciliteret af Network Advisor, Marie Louise G. Pedersen, som vil dele ud af de konkrete erfaringer, som hun har erhvervet ved afholde online netværksmøder i zoom.
Vi vil også få besøg af Michael og Jakob fra Globe Systems, som er zoom-ambassadører i Danmark, og som vil give os tips og tricks til anvendelsen af zoom.
På dette online møde, kan du forvente følgende:
- Basal introduktion til online facilitering i zoom:
Første del af dette møde vil give en helt grundlæggende introduktion til zoom, hvor du lærer om nogle af de mest essentielle funktioner, som denne platform tilbyder. - Hvordan kan vi optimere vores møder?:
Herudover vil vi komme med vores gode råd til, hvordan I kan optimere jeres online-møder og dermed få mest muligt ud af dette.
Du kan læse meget mere om NOCAs tema “Learning and Development” her!