Webinar og Workshop: design dit digitale event
Fraværet af det fysiske møde mellem kolleger, ledere, kunder og leverandører udfordrer hverdagen i mange danske virksomheder. Måske vi ikke går på arbejde helt som vi plejer, men vi skal stadig holde en forretning kørende. Så hvordan håndterer vi medarbejderdage, strategiudrulning, kompetenceudviklende kurser eller andre forretningskritiske events online?
Vi står overfor en omstilling, som stiller store krav til organisationers forandringsparathed. Hele måden hvorpå vi samarbejder ændrer sig, og en del af løsningen er onlineplatforme – hvor vi mødes online. Det har de seneste uger allerede vist. Så hvordan sikrer vi os, at vores online events har den ønskede effekt og hjælper os til at kommunikere, involvere og engagere på distancen?
På dette webinar vil forandringskonsulenter fra NOCA-medlemmet Workz dele deres erfaringer med at designe events med mening gennem dialog og involvering. Det kommer ikke til at handle om teknik, plug-ins og platforme, men mennesker, proces og struktur.
Workz sætter rammen med tre korte oplæg:
- To skridt tilbage: Forberedelse og struktur for det virtuelle event v. Anders Skovgaard-Winther, Head of Design & Development
- Skab en fælles oplevelse v. Klaus Meier Olsen, Senior Consultant
- Den engagerende virtuelle workshop: Design, samarbejde og resultater v. Morten Jaeger, Head of Consulting
Sammen vil vi arbejde med involverende online events som pionerer, og som deltager skal du være klar på at afprøve nye idéer og dele viden, mens du høster ny erfaring til dit næste digitalisrede event.
Programmet er stadig under udvikling, men vi planlægger at introducere bl.a. virtuelle workboards, rollespil, og break out sessions via Zoom-platformen.
Læs meget mere her om NOCAs tema ‘Learning and Development‘.