CHROs rolle i Global Crisis Management (Online Executive HR Check-in)
Mødet er forbeholdt medlemmer af NOCAs Executive HR Gruppe.
COVID19 har aktualiseret HRs rolle i krisehåndteringen. Og selv om krisen endnu ikke er aflyst, så er det på tide at stille skarpt på, hvilken rolle CHRO’en varetager i kriser, uanset om de skyldes pandemier, svindel, arbejdsulykker, cybercrime, whistleblowers eller shitstorms. Som CHRO har du derfor ofte en unik rolle i at identificere, forebygge og styre disse kriser.
På vores Executive HR Check-in vil Elisabeth Milton, CHRO hos Falck, dele sit perspektiv og erfaringer på CHRO’ens rolle som ansvarlig for den globale crisis taskforce.
Sparring med peers
Setup’et er enkelt og uformelt. Du deltager på et online møde faciliteret af NOCA. Du får mulighed for at rejse spørgsmål, diskutere i mindre grupper og møde andre CHROs, som kan styrke dit og din organisations arbejde med HR fremadrettet.
Elisabeth Milton er SVP, Head of Global HR, i Falck.
Elisabeth er uddannet med en Master of Business Administration and Economics, International Business Program, Uppsala Universitet.
Hun har en bred international kommerciel erfaring med bl.a. 20 år hos SAS, hvor hun sad i en lang række ledelsesstillinger inden for kommerciel ledelse og ledte flere transformationsprocesser i komplekse organisationer. Elisabeth har også været kommerciel direktør for Tivoli i 2 år, og hun kom til Falck i 2019, hvor hun nu har rollen som Head of Global HR.
Program for Check-in
- CHROs rolle i Global Crisis Management
- Elisabeth Milton, HR-direktør i Falck
- Break-out sessions
- Mindre grupper af CHROs deler viden og erfaringer
- Plenum opsamling og diskussion
Hvad er HR Executive Check-In?
HR Executive check-in i NOCA skaber et rum, hvor HR Executives kan mødes på tværs – nemt og uformelt. Fokus er er på videndeling og netværk. Formatet er online, og mødet afholdes på 50 minutter tidlig morgen. Emnerne relaterer sig alle til en CHROs agenda og værdien af møderne skabes igennem korte oplæg og diskussioner faciliteret af NOCA. Som HR Executive i en medlemsvirksomhed modtager du invitationen til disse arrangementer direkte i din mailboks.