COVID-19 check-in (HR Executives)
Hvordan organiserer vi “return to work”? Del erfaringer og viden med andre HR Executives.
I disse dage skal vi planlægge medarbejdernes gradvise tilbagevending til arbejdspladsen. På trods af udførlige regler og retningslinjer fra myndighederne, er der stadig mange åbne spørgsmål, om hvordan transitionen skal ske i organisationerne.
Sparring om COVID-19 med dine peers
Den særlige situation gør videndeling på tværs af organisationer yderst relevant. I NOCA har vi en unik mulighed for at skabe et rum, hvor HR Executives kan mødes på tværs.
Setup’et er enkelt og uformelt. Du deltager på et online møde faciliteret af NOCA. Du får mulighed for at rejse spørgsmål, diskutere i mindre grupper og møde andre CHROs, som kan styrke dit og din organisation arbejde med håndtering af COVID-19 fremadrettet.
Agenda for sessionen
- COVID-19 situationen lige nu fra CHROs optik
- Alice Larsen, Corporate Vice President of Human Resources, Chr. Hansen
- Mariane Therkelsen, Direktør Mennesker og Organisation, Region Nordjylland
- Break-out sessions
- Mindre grupper af CHROs deler erfaringer/viden
- Plenum opsamling