Generalforsamling 2024
Indkaldelse til generalforsamling i NOCA
Kære medlem
Du indkaldes hermed til generalforsamling i NOCA tirsdag d. 23. april 2024 kl. 09.00.
Generalforsamlingen finder sted online af hensyn til at øge tilgængeligheden for alle NOCAs medlemmer. Du vil modtage mødelinket på mail senest dagen før generalforsamlingen.
Dagsordenen for generalforsamlingen er ifølge vedtægterne:
1. Valg af dirigent
2. Bestyrelsens beretning
3. Fremlæggelse af foreningens regnskab
4. Fremlæggelse af foreningens budget til orientering
5. Indkomne forslag
6. Fastsættelse af indmeldelsesgebyr og kontingent for medlemskab
7. Valg af bestyrelsesmedlemmer samt suppleanter til foreningens bestyrelse
8. Valg af revisor
9. Eventuelt
Bestyrelsens beretning kan hentes på NOCAs webside 1 time før generalforsamlingen på dette link: Årsberetning – NOCA – Netværket for HR professionelle og Executives.
NOCAs årsrapport for 2023 og budget for 2024 kan i henhold til vedtægterne læses her.
Hvis du selv er forhindret i at deltage, er du velkommen til at lade en kollega deltage i dit sted og varetage jeres interesser på generalforsamlingen. Hver medlemsvirksomhed indmeldt per 1. januar 2024 har én stemme på generalforsamlingen. Der kan ikke stemmes ved fuldmagt.
Kommentarer til dagsordenen
Pkt. 5 Indkomne forslag
Medlemsforslag skal indsendes indtil 2 uger før generalforsamlingen. Senest 1 uge før generalforsamlingen vil indsendte forslag blive udsendt til medlemmerne.
Pkt. 6 Fastsættelse af indmeldelsesgebyr og kontingent for medlemskab
Bestyrelsen foreslår, at indmeldelsesgebyret holdes uændret i 2025. Bestyrelsen foreslår en forøgelse af kontingentet i 2025. Forslag til nyt kontingent:
<1.000 medarbejdere: 36.500 kr.
1.000-5.000 medarbejdere: 45.000 kr.
>5.000 medarbejdere: 55.000 kr.
Pkt. 7 Valg af bestyrelsesmedlemmer samt suppleanter til foreningens bestyrelse
Vi vil gerne takke bestyrelsesmedlem Elisabeth Milton, Falck, for hendes store bidrag til foreningen. Elisabeth udtræder jf. foreningens vedtægter af bestyrelsen, da hun fratræder en medlemsvirksomhed. Suppleant Christian Lauritzen, ISS Danmark, overtager Elisabeth’s plads i bestyrelsen.
Valg af bestyrelsesmedlemmer:
Følgende bestyrelsesmedlemmer er på valg til bestyrelsen:
Bestyrelsen | Indtrådt | På genvalg år | Udtræder senest år |
Louise Sylvest, Bestseller | 2020 | 2024 | 2026 – på valg i år |
Alice Larsen, Novonesis | 2020 | 2024 | 2026 – på valg i år |
Jacob Rye, FLSmidth | 2022 | 2024 | 2028 – på valg i år |
Thomas Molin, Københavns Uni. | 2022 | 2024 | 2028 – på valg i år |
Bestyrelsen foreslår genvalg samt valg af ovenstående kandidater.
Valg af suppleanter:
Følgende suppleanter er på valg og opstiller:
Kandidater til suppleant |
Trine Ahrenkiel, EVP, Nykredit |
Dorthe Rønnau, SVP, Coloplast |
Ask Agger, CEO, Workz |
Lotte Bøgh Andersen, Aarhus Universitet |
Bestyrelsen foreslår valg af ovenstående kandidater.