
Generalforsamling 2025
Indkaldelse til generalforsamling i NOCA
Kære medlem
Du indkaldes hermed til generalforsamling i NOCA torsdag d. 24. april 2025 kl. 09.00.
Generalforsamlingen finder sted online af hensyn til at øge tilgængeligheden for alle NOCAs medlemmer. Du vil modtage mødelinket på mail senest dagen før generalforsamlingen.
Dagsordenen for generalforsamlingen er ifølge vedtægterne:
1. Valg af dirigent
2. Bestyrelsens beretning
3. Fremlæggelse af foreningens regnskab
4. Fremlæggelse af foreningens budget til orientering
5. Indkomne forslag
6. Fastsættelse af indmeldelsesgebyr og kontingent for medlemskab
7. Valg af bestyrelsesmedlemmer samt suppleanter til foreningens bestyrelse
8. Valg af revisor
9. Eventuelt
Bestyrelsens beretning kan hentes på NOCAs webside 1 time før generalforsamlingen på dette link: Årsberetning – NOCA – Netværket for HR professionelle og Executives.
NOCAs årsrapport for 2024 og budget for 2025 kan i henhold til vedtægterne læses her.
Hvis du selv er forhindret i at deltage, er du velkommen til at lade en kollega deltage i dit sted og varetage jeres interesser på generalforsamlingen. Hver medlemsvirksomhed indmeldt per 1. januar 2025 har én stemme på generalforsamlingen. Der kan ikke stemmes ved fuldmagt.
Kommentarer til dagsordenen
Pkt. 2 Bestyrelsens beretning
Bestyrelsen vil præsentere foreningens kommende strategi om implementering af netværk.
Pkt. 5 Indkomne forslag
Medlemsforslag skal indsendes indtil 2 uger før generalforsamlingen. Senest 1 uge før generalforsamlingen vil indsendte forslag blive udsendt til medlemmerne.
Pkt. 6 Fastsættelse af indmeldelsesgebyr og kontingent for medlemskab
Bestyrelsen foreslår, at indmeldelsesgebyret holdes uændret i 2026.
Bestyrelsen foreslår en justering af kontingentet i 2026, som afspejler den generelle pris- og lønudvikling. Forslag til nyt kontingent:
<1.000 medarbejdere: 37.900 DKK.
1.000-5.000 medarbejdere: 46.800 DKK.
>5.000 medarbejdere: 57.200 DKK.
Pkt. 7 Valg af bestyrelsesmedlemmer samt suppleanter til foreningens bestyrelse
Vi vil gerne takke bestyrelsesmedlemmerne Mads J. Madsen, Carlsberg, og Pia Bramming, AU, for deres store bidrag til bestyrelsen. De udtræder af bestyrelsen, da de har siddet det tilladte antal perioder jf. foreningens vedtægter. Også en stor tak til Thomas Mejlgård, Flexwind, som udtræder af bestyrelsen jf. foreningens vedtægter, da han ikke længere er ansat i en medlemsvirksomhed.
Valg af bestyrelsesmedlemmer:
Følgende bestyrelsesmedlemmer er på valg til bestyrelsen:
Bestyrelsen | Indtrådt | På valg år | Udtræder senest år |
Christian Lauritzen, ISS | 2023 | 2025 | 2029 |
Dorthe Rønnau, Coloplast | Opstiller | ||
Trine Ahrenkiel, Nykredit | Opstiller | ||
Ask Agger, Workz | Opstiller |
Bestyrelsen foreslår valg af de tre suppleanter, som opstiller samt genvalg af ovenstående bestyrelsesmedlem.
Valg af suppleanter:
Følgende kandidater opstiller til suppleantposterne:
Kandidater til suppleant |
Rikke Fabech Rønnau, SVP HR, Terma |
Anna Parrella, Underdirektør for HR, Administrations- og Servicestyrelsen |
Kirstine V. Nielsen, Centerdirektør, HR & Uddannelse, Region Hovedstaden |
Maria Kofod Larsen, EVP People, Communication & ESG, Semler Gruppen |
Bestyrelsen foreslår valg af ovenstående kandidater.