HR i forretningsstrategien (Online Executive HR Check-in)
Mødet er forbeholdt medlemmer af NOCAs Executive HR Gruppe.
Et hav af analyser viser i stigende grad vigtigheden af at forbinde forretningsstrategi med implementering af menneskelige ressourcer i en organisation. For os i HR er dette en selvfølgelighed, men ofte fylder HR ikke meget i organisationernes overordnede forretningsstrategi. På dette møde vil vi derfor dykke ned i erfaringerne med udvikling af en ny forretningsstrategi, hvor HR er blevet et bærende element. Louise Hørdum fra Topdanmark, dele sit perspektiv på- og overvejelser om hvordan og hvorfor HR er blevet sådan en central del af forretningsstrategien hos dem.
Sparring med peers
Setup’et er enkelt og uformelt. Du deltager på et onlinemøde faciliteret af NOCA. Du får mulighed for at rejse spørgsmål, diskutere i mindre grupper, og møde andre CHROs, som kan styrke dit og din organisations arbejde fremadrettet.
Louise Hørdum, CHRO og koncerndirektør, Topdanmark
Louise har ansvar for HR, Kommunikation, Change og Facility Management i Topdanmark. Hun har tidligere arbejdet både med kommunikation og HR i en række store virksomheder der blandt andre omfatter Alka, Telenor, Coop og Berlingske Media, og har været med til at håndtere mange forandringer gennem sin karriere. Hun kom til Topdanmark, fordi virksomheden stod over for store forandringer både teknologisk, strukturelt og strategimæssigt.
Hvad er HR Executive Check-In?
HR Executive check-in i NOCA skaber et rum, hvor HR Executives kan mødes på tværs – nemt og uformelt. Fokus er er på videndeling og netværk. Formatet er online, og mødet afholdes på 50 minutter tidlig morgen. Emnerne relaterer sig alle til en CHROs agenda, og værdien af møderne skabes igennem korte oplæg og diskussioner faciliteret af NOCA. Som HR Executive i en medlemsvirksomhed modtager du invitationen til disse arrangementer direkte i din mailboks.