Kommende Aktiviteter

COVID-19 check-in (HR Executives)

07. maj 2020
kl. 08.00 - 08.50  

Hvordan organiserer vi “return to work”? Del erfaringer og viden med andre HR Executives.

I disse dage skal vi planlægge medarbejdernes gradvise tilbagevending til arbejdspladsen. På trods af udførlige regler og retningslinjer fra myndighederne, er der stadig mange åbne spørgsmål, om hvordan transitionen skal ske i organisationerne.

Sparring om COVID-19 med dine peers

Den særlige situation gør videndeling på tværs af organisationer yderst relevant. I NOCA har vi en unik mulighed for at skabe et rum, hvor HR Executives kan mødes på tværs. 

Setup’et er enkelt og uformelt. Du deltager på et online møde faciliteret af NOCA. Du får mulighed for at rejse spørgsmål, diskutere i mindre grupper og møde andre CHROs, som kan styrke dit og din organisation arbejde med håndtering af COVID-19 fremadrettet.

Agenda for sessionen

  • COVID-19 situationen lige nu fra CHROs optik
  • Break-out sessions
    • Mindre grupper af CHROs deler erfaringer/viden
  • Plenum opsamling







Network of Corporate Academies

Bliv en del af Danmarks førende HR netværk og skab øget værdi i egen organisation!

Log på

For at logge ind på NOCA.dk, skal du som NOCA medlem, benytte den mail adresse du har opgivet i NOCA, som brugernavn og der ud over det tilsendte kodeord. Har du problemer med at logge ind, kontakt da venligst webmaster på: noca@noca.dk
Glemt adgangskode? Klik her.

Få opdateringer og nyheder om NOCA's kommende aktiviteter. Tilmeld dig vores nyhedsbrev 'NOCAnyt' i dag!

Jeg giver samtykke til NOCAs brug af de data, jeg leverer, og jeg har læst NOCAs persondatapolitik.