Bliv medlem

Et medlemskab hos NOCA er funderet i din organisation og ​giver alle ansatte i HR adgang til vores aktiviteter og tilbud.

NOCA er en apolitisk non-for-profit forening, som bestræber sig på at bygge bro mellem ​HR-forskning og –praksis gennem videndeling og facilitering af arrangementer, ​netværksmøder, konferencer. Vi tror på at vi bliver klogere af at dele vores erfaringer​ med hinanden. NOCA er til for vores medlemmer og det er medlemmerne som sætter Dagsordenen for de temaer NOCA taler om. Størstedelen af vores aktiviteter er gratis at deltage i som medlem NOCA er et salgsfritrum og vi beskytter aktivt vores medlemmers interesse​

Interesseret i et medlemsskab?

Kontakt venligst

Ulrik S. Brix
CEO

Ring på telefon
(+45) 2513 0084

Skriv på mailen
usb@noca.dk

Kontigentsatser for 2025

Antal ansatte
Under 1.000

  • CHRO Executive Group
  • Års- & minikonferencer
  • Specialist netværk (AB’er)
  • Fysiske medlemsmøder
  • Virtuelle medlemsmøder
  • Learning and Insights
  • Individuel medlemssupport

Antal ansatte
1.000 – 5.000

  • CHRO Executive Group
  • Års- & minikonferencer
  • Specialist netværk (AB’er)
  • Fysiske medlemsmøder
  • Virtuelle medlemsmøder
  • Learning and Insights
  • Individuel medlemssupport

Antal ansatte
Over 5.000

  • CHRO Executive Group
  • Års- & minikonferencer
  • Specialist netværk (AB’er)
  • Fysiske medlemsmøder
  • Virtuelle medlemsmøder
  • Learning and Insights
  • Individuel medlemssupport

Hvad siger vores medlemmer

Jeg får virkelig meget ud af NOCAs gode arrangementer, hvor både temaer og deltagerkreds passer mig rigtigt fint.
Thomas Molin
Vicedirektør HR, Københavns Universitet

NOCA har været meget dygtige til at omstille sig til online events, og vi har som organisation fået endnu mere værdi ud af vores medlemskab gennem et meget turbulent år.

Joachim Nisgaard
Head of Talent Management & Learning, Salling Group

Hos NOCA oplever jeg altid en meget høj grad af faglighed og kvalitet. Og det er fantastisk at træde ind i et rum – virtuelt eller fysisk – hvor folk åbenhjertigt deler ud af erfaringer og udfordringer. Det er værdifuldt!

Camilla Bille
VP People & Culture, Better Collective

Mit medlemskab af NOCA giver mig en unik mulighed for at få den nyeste viden om, hvad der rører sig inden for Talent Acquisition. Mit medlemskab bidrager til at få tilført best practice viden. Jeg har flere gange selv fået hjælp af NOCA-netværket til en konkret problemstilling.

Bo Gøtz
Head of Talent Acquisition, Chr. Hansen

I NOCA kan jeg dele viden og erfaring med andre store virksomheder. Det giver mulighed for at spejle sig i, hvad andre gør; ny inspiration til at tænke på kanten af boksen og afprøve nye ideer. Et netværk indenfor HR, der trumfer alt andet, man kan finde i Danmark – det er ret enestående.

Mariane Therkelsen
Direktør Mennesker & Organisation, Region Nordjylland

Med Noca har vi et meget professionelt og unikt netværk, som alle medarbejdere i vores HR afdeling bruger på tværs af positioner og arbejdsområder. Vi oplever, at Noca dækker HR paletten meget bredt og med opdaterede indsigter.

Anne Magnussen
Head of HR Legal & Operations, Carlsberg

Vi har haft stor glæde af NOCA-arrangementerne, hvor vi har kunne lære, sparre med andre og trykprøve idéer i fortroligt forum med andre. NOCAs arrangementer er konstant relevante ift. de HR-relaterede discipliner, der er ’oppe i tiden’, så vi har en oplevelse af just-in-time-arrangementer.

Kristian Andrés
Head of People Development, Bestseller

NOCA tilbyder HR – både chefer og medarbejdere – en unik pallette af muligheder for inspiration, videndeling og netværksskabelse. Det er aktualiteten i HR-temaerne og ikke økonomisk profit, som driver de mange spændende aktiviteter – og det gør en kæmpe forskel.

Henrik Ryberg
Chef for Forsvarsakademiet

Through NOCA, I have built a strong and relevant network with other major companies in Denmark. Here I get inspiration and discussion.

Anne Bisbjerg Lee
Head of HR, LB forsikring

This years Learning Expedition made it particularly clear how we must invest in both product innovation and the reduction of climate footprints. The importance of this development for the HR area was presented to NOCA with great openness and created exciting dialogues.

Peter Stolt
CBS Executive

NOCA’s Annual Day is the best conference I have attended for years – both in content and form.

Henrik Holt Larsen

The NOCA network is one of the best networks I have participated in. The meetings offer quality debates and input that give value to both me and Ørsted.

Pernille Alberg

NOCA mestrer at skabe arrangementer, som belyser de spændende temaer på en perspektivfyldt, seriøs, skarpvinklet og praktisk anvendelig måde, der inddrager medlemmerne.

Henrik Holt Larsen
Professor Emeritus, CBS

Gennem NOCA har jeg fået et stærkt og relevant netværk i andre store virksomheder i Danmark. Her får jeg inspiration og sparring.

Anne Bisbjerg Lee
Head of HR, LB forsikring

FAQ

NOCA står for Network of Corporate Academies og er en forening af virksomheder, etableret i 2002. Vi er en upolitisk, not-for-profit organisation, ejet og drevet af vores medlemmer, for vores medlemmer.

Formålet med NOCA er at bygge bro mellem forskning og praksis inden for HR (Human Resources) og at facilitere videndeling og erfaringsudveksling mellem vores medlemmer. Vi er et mødested for HR-forskere og professionelle, hvor vi deler viden og erfaringer, der skaber værdi og øget konkurrencekraft for vores medlemsvirksomheder.

Du kan læse mere om NOCA her

Som medlem af NOCA får du adgang til en række fordele, herunder muligheden for at deltage i eksklusive arrangementer, workshops og seminarer. Du får også adgang til vores videnbase med artikler, forskning og værktøjer inden for HR. Derudover får du mulighed for at deltage i netværksaktiviteter og udveksle erfaringer med andre professionelle inden for HR.

Hvis du ikke har dit eget login til vores hjemmeside, så kan du skrive en mail til noca@noca.dk, oplyse dit navn og email, og så opretter vi dig. Du vil herefter modtage en mail med dit personlige login.

På vores hjemmeside kan du se alle vores arrangementer. Hvis du ikke har en bruger, tilmelder du dig via tilmeldingsknappen på det enkelte event, så åbnes en kort formular, som du skal udfylde.

Hvis du har en bruger, logger du ind på noca.dk med dit personlige login. Så går du ind på det arrangement, du gerne vil tilmeldes og klikker du på tilmeldingsknappen, og så er du tilmeldt!

Hvis du var logget ind på noca.dk, da du tilmeldte dig, kan du se en oversigt over de arrangementer, du er tilmeldt. Ønsker du at afmelde dig et arrangement, går du blot ind på arrangementet og trykker på knappen ”Afmeld mig”. Du kan også altid skrive en mail til noca@noca.dk, og så afmelder vi dig.

Vi ser gerne, at folk afmelder sig senest 24 timer før arrangementets start. Skulle du dog blive syg, så send da en mail til os hurtigst muligt på noca@noca.dk, og så registrer vi dig som afmeldt.

Du er altid velkommen til at skrive til os på noca@noca.dk eller ringe på 33 13 18 00. Vi står altid klar til at hjælpe!

Nej. Alle medlemsorganisationer betaler et årligt kontingent til NOCA. Det dækker for alle medarbejdere i din organisation, og du skal derfor ikke betale for at deltage på vores arrangementer.

Ja. Hos NOCA er videndeling og netværk altid i højsædet, så alt, hvad vi laver, er med det in mente. Derfor arrangerer NOCA også en årlig studietur til verdens største ledelseskonference, Academy of Management, som tiltrækker over 10.000 forskere og praktikere indenfor ledelse, organisation og strategi. Konferencen er brugerbetalt, men der er selvfølgelig rabat for NOCA-medlemmer. Herudover engagerer vi os også i diverse forskningsprojekter og konferencer for at sikre, at vi altid har den nyeste HR-viden at dele med vores medlemmer.