Paradoks, Ydmyghed som genvej til at blive global spiller

Af Henrik Gundorph, HR direktør, Alm. Brand

Fra white label producent til globalt brand på 5 år HTC er i dag et særdeles veletableret globalt brand og virksomhedens smartphones er kendt world wide, men sådan har det ikke altid været. HTC er en virksomhed med hjemmebase i Taiwan, og de er på under 5 år gået fra at være en ukendt white label producent af høj teknologisk elektronisk udstyr til i dag at have et højt profileret globalt brand med vækstrater, der får de gamle virksomheder i branchen til at kigge misundeligt efter kometen fra Taiwan.

pdf-dokumentLæs mere her.

 

Network of Corporate Academies

Bliv en del af Danmarks førende HR netværk og skab øget værdi i egen organisation!

Log på

For at logge ind på NOCA.dk, skal du som NOCA medlem, benytte den mail adresse du har opgivet i NOCA, som brugernavn og der ud over det tilsendte kodeord. Har du problemer med at logge ind, kontakt da venligst webmaster på: noca@noca.dk
Glemt adgangskode? Klik her.